Fleurop klachtenprotocol

Protocol klachten afhandeling
KlachtVoorwaardeOplossing
 Consument moet voldoen aanAfhandeling door bloemist
Niet geleverd, algemeenReactie binnen 1 weekAlsnog leveren met excuus boeket
Niet geleverd, niet thuisReactie binnen 1 weekNiet-thuiskaartje door de bus en op verzoek 1 keer opnieuw leveren
Te laat geleverdReactie binnen 2 dagenExcuus t.b.v. ca. 50% van het orderbedrag
Te vroeg geleverdReactie binnen 2 dagenOpnieuw leveren op juiste datum + excuus t.b.v. ca. 50% van het orderbedrag
Kwaliteit niet goedToonbare reactie binnen 7 dagenOpnieuw leveren van dezelfde bestelling
Onvolledige leveringReactie binnen 2 dagenNalevering van het ontbrekende

Bij de ons ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door ons binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer u een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Onze partnerbedrijven

Wij voorzien niet alleen in groen, onze bedrijven zijn van alle markten thuis. Neem gerust een kijkje.